Growing Pains dan Cara Menyelesaikan Mereka dalam Tiga Langkah Mudah

Growing Pains dan Cara Menyelesaikan Mereka dalam Tiga Langkah Mudah

Berkembang sakit, baik yang pedih. Mereka boleh menjaga kanak-kanak terjaga pada waktu malam dan menyebabkan kecacatan sebenar sementara. Selain memberi ubat tahan sakit anak anda, adakah apa-apa alternatif yang berkesan, yang selamat?

Selalu ada banyak cara mendekati sebarang masalah. Ia adalah satu persoalan bagaimana kreatif anda dalam pencarian anda.

Berkembang sakit adalah terhad kepada tulang. Kerana ia berlaku pada kanak-kanak yang jelas semakin meningkat, anda mungkin boleh melihat bahawa apa yang kanak-kanak itu memerlukan sokongan dengan pertumbuhan tulang.

Sekarang anda mungkin berfikir anda melakukan hal itu dengan diet, dengan banyak susu. Selepas susu semua kaya dengan kalsium dan tulang memerlukan kalsium. Betul?

Ya, dalam teori. Tiada dalam amalan.

Mengapa?

Nah, susu adalah makanan yang enak untuk lembu bayi. Tetapi adalah makanan buruk untuk manusia, dan manusia bercerai susu pada itu. Jadi, untuk semua usaha anda dalam menyediakan susu untuk pertumbuhan tulang yang sihat di dalam anak anda, anda cara tersasar.

Hijau sayur-sayuran berdaun, kacang dan benih adalah sumber yang paling kaya kalsium, dalam bentuk yang seimbang yang badan yang boleh mencerna dan menggunakan. Benar, mereka tidak mempunyai banyak kalsium seperti susu, tetapi ia adalah SEMUA dalam bentuk yang badan anda boleh mencerna dan menggunakan.

Manakala kalsium dalam susu tidak mudah didapati.

Jadi ia adalah lebih penting bahawa mineral adalah dalam bentuk yang disediakan untuk digunakan oleh badan anda, daripada kuantiti dalam makanan atau makanan tambahan.

Jadi untuk merawat kesakitan yang semakin meningkat, ia adalah yang terbaik untuk memotong tenusu dan meningkatkan jumlah sayur-sayuran berdaun hijau anak anda makan. Tambahkan kacang dan benih ke dalam campuran, dan yang mungkin semua yang diperlukan untuk pertumbuhan tulang yang sihat.

Tetapi ada cara ketiga untuk memastikan pertumbuhan tulang yang sihat pada kanak-kanak.

Berkembang sakit benar-benar mudah untuk sembuh dengan homeopati. Terdapat ubat tertentu yang dipanggil Calcarea Phosphoricum (Calc phos untuk pendek) yang hampir dijamin untuk membantu setiap kanak-kanak dengan malady ini.

Ia boleh didapati di kedai-kedai kesihatan yang paling sebagai garam tisu. Tetapi anda juga boleh membelinya dari pakar homeopati dan farmasi homeopati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar