Perut Kejang dan Cara Usirlah Mereka dalam satu Selangkah mudah

Perut Kejang dan Cara Usirlah Mereka dalam satu Selangkah mudah

Terdapat pelbagai punca kekejangan perut. Punca-punca yang paling biasa ialah haid dan pencernaan. Ini walaupun nama. Senggugut boleh terletak lebih tinggi di dalam abdomen anda, jadi sering dipanggil kekejangan perut.

Apabila anda mengalami kekejangan ini, anda sering mendapati diri anda dua kali ganda untuk memberi diri anda sedikit kelegaan. Atau anda berbaring dalam kedudukan janin, yang beredar, dengan kaki anda ditarik ke atas sejauh yang mereka selesa akan datang.

Apabila anda secara tidak sedar meletakkan diri anda dalam kedudukan ini, ia bermakna bahawa kesakitan yang anda alami adalah lega dengan tekanan. Jika ia adalah lebih buruk untuk tekanan, anda akan melakukan yang bertentangan - gerbang belakang anda.

Belajar tanda-tanda badan halus adalah penting untuk merawat diri anda dengan ubat-ubatan homeopati, kerana pemilihan anda ubat yang betul bergantung hampir sepenuhnya kepada tanda-tanda dan gejala.

Jadi ia perkara yang lebih kurang sama ada kekejangan perut anda adalah dari gangguan pencernaan atau sakit tempoh. Ia lebih penting apa gejala unik anda berada.

Anda juga boleh mengidamkan haba ke atas perut anda, jadi mendapatkan pek gandum panas atau botol air panas, atau pergi ke tempat tidur dengan selimut elektrik di tempat yang tinggi.

Jika kejang perut anda mempunyai kedua-dua gejala yang kuat - lebih baik untuk tekanan DAN haba, maka homeopati Phosphoricum perubatan Magnesium (phos Mag untuk pendek) mungkin mengusir mereka.

Mag phos boleh didapati dari kedai-kedai kesihatan sebagai garam tisu, atau dalam potensi (lebih kuat) dari pakar homeopati dan farmasi homeopati. Semakin kuat ubat, semakin besar kemungkinan ia akan bekerja dengan lebih cepat. Tetapi garam tisu juga mungkin untuk berbuat banyak baik.

Mag phos sering dipanggil analgaesic homeopati kerana ia adalah begitu baik pada menyelesaikan kesakitan. Tetapi bukan sahaja apa-apa sakit tua. Kesakitan perlu berasa lebih baik untuk haba dan tekanan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar