Menyembuhkan Asli Untuk Kulat Nail - Adakah Mereka Benar-benar Berfungsi?

Menyembuhkan Asli Untuk Kulat Nail - Adakah Mereka Benar-benar Berfungsi?

Adakah anda mengalami keadaan yang terselindung kulat kuku? Jika ya, jangan panik. Dengan rawatan yang betul, kulat anda akan menjadi satu perkara yang telah lalu dalam masa beberapa minggu.

Penawar semula jadi untuk kulat kuku

Terdapat banyak krim dan ubat-ubatan untuk penyakit ini. Ada yang percaya bahawa penawar semula jadi adalah cara untuk pergi. Persoalannya, ia berfungsi? Berikut adalah sebahagian daripada penawar semula jadi yang paling biasa:

Teh minyak pokok dicampur dengan bahagian yang sama minyak zaitun adalah yang disebut-sebut sebagai penawar semula jadi untuk kulat kuku. Satu-satunya alasan untuk ini adalah ciri-ciri anti-kulat dan antiseptik daripada minyak pokok teh sendiri. Teh minyak pokok berfungsi dengan baik untuk membersihkan luka dan menghilangkan kelemumur, tetapi ia masih belum membuktikan bahawa ia boleh menghilangkan kulat kuku. Keputusan sebenar kaedah ini adalah minimum dan tidak ada bukti saintifik untuk menyokong kepercayaan bahawa gabungan ini boleh menjadi penawar semula jadi untuk kulat kuku.

Merendam kuku dijangkiti dalam Listerine adalah satu lagi ubat kulat semulajadi yang digalakkan oleh mereka yang tidak mahu beralih kepada perubatan konvensional. Walaupun terdapat keputusan yang lebih baik dengan kaedah ini berbanding dengan minyak pokok teh, ia bukan satu penyelesaian cepat. Dalam usaha untuk melihat apa-apa perbezaan dalam kulat kuku, anda mesti rendam kaki anda selama 30 minit sehari, setiap hari, untuk beberapa bulan pada satu masa. Ini boleh menjadi cara yang baik untuk membunuh kuman di atas kaki anda, walau bagaimanapun, ia akan mengambil masa yang lama untuk menghilangkan kulat kuku dan ia telah dikenali untuk menghidupkan sementara kaki anda hijau.

Campuran air dan cuka epal cider atau oregano minyak pati dan air adalah ubat rumah yang beberapa mengesyorkan. Sifat-sifat berasid dalam cuka ini adalah sepatutnya pecahan kulat dan meninggalkan anda dengan bersih, kuku yang tidak dijangkiti. Adakah ia berfungsi? Boleh, setelah 1 tahun merendam kaki anda selama 30 minit sehari, setiap hari, anda akan kulat percuma. Adakah anda ingin menghabiskan setahun merendam kaki ke dalam cuka? Mungkin tidak. Bagi minyak oregano yang penting, selain daripada memberi kaki anda bau ganjil, tidak ada rekod peningkatan yang ketara dalam kulat kuku. Campuran ini mungkin satu cara untuk menutup bau kaki, tetapi ia tidak akan menghilangkan kulat dengan cara yang tepat pada masanya, jika pada semua.

Penawar semula jadi terbaik mendedahkan:

Walaupun kuku semula jadi kulat penawar kelihatan payudara, ada harapan. Ada yang baru, produk semulajadi di pasaran yang akan menjaga cendawan anda dalam masa beberapa minggu. Ia adalah penyelesaian topikal yang digunakan secara langsung kepada kuku. Kajian menunjukkan kadar kejayaan 92% untuk produk ini, yang kerdil kadar kejayaan 12% daripada ubat rumah purata.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar